Oon tosi tyytyväinen tähän uuteen työpaikkaan. Kaikki on paremmin kuin osasin odottaa. Sille mun bisnekselle ei oo ollu vähään aikaa aikaa. Mulla oli siis entisessä työpaikassa läksisäisjuhlat. Mulle tuli kyllä ihan oikeesti haikee olo. Muutamat työkaverit olivat tulleen vuoden aikana jo melko tutuiksi. Luvattin pitää yhteyttä, mutta itseni tuntien, tiedän että olen huono kirjoittamaan. Tästä päiväkirjastahan sen näkee. (siis että kirjoitan harvoin.) No tällä hetkellä ei oo kotona vielä nettiä. Uus asunto alkaa olla järjestyksessä. Mukavaa! Ei se muutto nyt niin kauheeta loppujen lopuksi oo. On tullut varmaan rutiinia siihen, kun on niin monta kertaa tehnyt sen. Siskolla on jännät paikat tällä viikolla. Niitten talokaupan purku on oikeudessa. Yritin kannustaa, että ihan varmaan kaikki käy hyvin, kun avaan uskoo siihen, niin vaikutti vähän siltä, että se olis närkästynyt siitä. Ei jaksanu kuunnella mun höpinöitä ja oli ärtynyt. No en ihmettele yhtään. Niillä on ollu rankka vuosi odotellessa sitä päätösta. Mä oon ihan varma, että siinä käy hyvin. Muuta vaihtoehtoa ei ole. SE ON AIVAN VARMAA. Älä ole huolissasi.